نظرات اخیر
نظری داده نشده
جستجو در مجله

چه گردنبندی با چه لباسی بپوشیم؟

نوشته شده در5 سال پیش by 7462
دوست‌داشتن3

راهنمای جامع برای استفاده از زیورآلات متناسب با نوع لباس شما

گاهی شما لباس مناسب را انتخاب کرده اید، کفش هایتان را پوشیده اید و براشینگ موهایتان را انجام داده اید. اما وقتی خودتان را در آینه نگاه می کنید، احساس می کنید که " انگار یک چیزی کم است !" بعد این فکر به ذهنتان می آید که شما نیاز به چند قطعه زیورآلات شیک و مد روز دارید تا لباس و استایل شما را کامل کند. اما چه نوع جواهراتی برای لباستان مناسب است؟ چه نوع گردنبندی با یقه لباس شما هماهنگی دارد؟

ما به این نتایج رسیده‌ایم! برای اینکه بدانید چه نوع گردنبندی با چه نوع یقه و خط گردن هماهنگی دارد، نوشته زیر را بخوانید. سپس شما می‌توانید آنها را با هر لباسی که در کمد خود دارید، ست کنید.

گردنبند و یقه لباس

گردنبند و یقه لباس (خط گردن)

دانستن این موضوع که کدام نوع یقه لباس و پیراهن به صورت و نوع بدن شما می خورد به اندازه کافی سخت است. اما هنگامی سختی این موضوع را بیشتر متوجه شوید که شروع به فکر کردن در مورد زیورآلات مناسب با لباس خود می‌کنید.

برخی از مدل‌های و سبک‌های یقه به شما اجازه انتخاب گسترده‌ای از زیورآلات و جواهرات را می‌دهد، در حالی که باقی آن‌ها گاهی تنها با یک استایل جواهرات و اکسسوری‌ها همخوانی دارند.

در ادامه برخی از محبوب‌ترین سبک‌های یقه ۲۰۱۸ و نوع زیورآلاتی که می‌توانید با آنها ست کنید را مرور می‌کنیم.

 ۱. گردنبند برای پیراهن بی آستین (دکلته)

لباس‌های بی‌آستین حالتی نمایشی دارند. آنها گردن و ترقوه شما را برجسته می‌کنند و طبیعتا شما نمی‌خواهید گردنبند خود را از این ویژگی ها محروم کنید. خوشبختانه در انتخاب زیورآلات برای این نوع لباس‌ها، گزینه‌های زیادی  وجود دارد. اگر شما یک گردنبند بزرگ و خیره‌کننده انداخته‌اید، در این صورت دیگر نباید از گوشواره‌های بلند و بزرگ استفاده کنید. اما یک گردنبند بزرگ و یک جفت گوشواره کوچک و یا برعکس آن (گردنبد ظریف و کوتاه و گوشواره‌های بلند) با یکدیگر هماهنگی دارند.

شما می‌خواهید یک قطعه جواهرات انتخاب کنید که جلوه بیشتری به لباس شما بدهد. گردنبند شما باید یک نقطه کانونی ایجاد کند به طوری که دریک نگاه کلی تمام لباس شما به چشم بیاید. گردنبدهای طوق و چوکر (Collars and chokers)  هر دو گزینه خوبی برای یک خط گردن بدون بند و آستین است. 

گردنبندهای چوکر که ۹۰ سال قدمت دارند، این سال ها مجددا محبوب هستند. برخی از افراد مشهور با لباس‌های دکلته خود یک زنجیر بلند یا گردنبند آویز می‌اندازند که در میان قفسه سینه یا حتی در خط کمر قرار می‌گیرند و بسیار شگفت‌انگیز هستند.

۲. پیراهن‌های بدون شانه (یقه قایقی)

پیراهن‌های بدون شانه و این مدل یقه همچنان محبوب هستند. هدف از این سبک و استایل نمایش شانه‌های شما است. به دلیل اینکه بدن شما برهنه است، هر چند که در این مورد پیدا کردن و انتخاب اکسسوری مناسب کمی سخت است.

شما نمی‌خواهید جواهرات شما باعث حواس پرتی شود، بلکه می‌خواهید توجه را به سمت بالا جلب کنید. به این دلیل، بهترین انتخاب هستند. ترکیب دو استایل محبوب (در این جا، چوکر و پیراهن‌های بدون شانه) ممکن است فوق العاده به نظر برسد. اما گردنبندهای ساده بهترین هماهنگی را با این سبک دارند.

۳. یقه نا متقارن (بی قرینه)

این یکی از استایل‌های محبوب  بهار- تابستان ۲۰۱۸ است و این بدین معنی است که شما قطعا می‌خواهید بدانید چگونه گردنبند خود را با این سبک و استایل ست کنید! خوشبختانه، چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد. اولین و شاید واضح‌ترین انتخاب، گردنبند نامتقارنی است که این نوع یقه را تکمیل می‌کند. این تعادل خوبی را با یقه نامتقارن لباس شما ایجاد می کند. اما اگر شما ترجیح می‌دهید یک گردنبند بلندتر استفاده کنید، یک گردنبند با مهره‌هایی از اشکال و اندازه‌های مختلف، به خوبی استایل شما را تکمیل می‌کند. 

یا یک گردنبند با چند زنجیر بلند امتحان کنید که می‌تواند شامل آویز هم باشد، اما چندان لزومی ندارد. یک گردنبند آویز کوچک و ظریف هم می‌تواند توجه را به سمت گردن و ترقوه‌های شما جلب کند. چوکرهای ساده یا هر زنجیر کوتاه شیک دیگر، نیز گزینه‌های پیش روی شما برای این استایل هستند. 

همانطور که می‌بینید، گزینه‌های زیادی وجود دارد، بنابراین انتخاب شما کاملا به نوع لباستان و احساسی که به طور کلی در مورد لباس خود دارید بستگی دارد.

۴. گردنبند برای لباس‌هایی با یقه V شکل

اگر شما یک لباس بسیار شیک در این استایل پوشیده‌اید، مطمئنا به سراغ انتخاب یک زیورآلات خیره‌کننده خواهید رفت. در حالی که می‌توانید از گوشواره‌های ساده و یک گردنبند چوکر استفاده کنید، هم چنین یک گردنبند بلندتر گزینه جذاب تری است. در این جا یک گردنبند آویزدار بلند به خوبی با استایل شما هماهنگ است. 

یکی از انتخاب های شما که بسیار مد روز هم است می‌تواند ترکیبی از  یک چوکر ساده و یک آویز باشد. آویز روی گردن شما آویزان است، اما بعد از آن شما می‌توانید گردنبندهای بلند و بلندتر اضافه کنید تا به طول مورد نظر خود برسید. در واقع، هر نوع زنجیر لایه‌ای انتخاب خوبی خواهد بود. رشته های نازک گردنبند فضای خالی اطراف گردن شما را پر می‌کنند، اما آنها به اندازه کافی ظریف هستند، به طوری که آن ناحیه از گردن شما بیش از حد شلوغ نشود.

گردنبند همچنین انتخاب خوبی در اینجاست. در واقع، هر گردنبند بلندی شما را لاغرتر و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.

پیراهن با یقه مربع شکل

۵. پیراهن با یقه مربع شکل

این استایل به نظر می رسد در بهار - تابستان  ۲۰۱۸ بسیار محبوب است. با آنکه که شکل زاویه‌ای آن انتخاب اکسسوری و زیورآلات را دشوار می‌کند، با این حال شما چند گزینه دوست داشتنی پیش رو دارید.

گردنبند چوکر یکی از گزینه‌ها است. همچنین هر زنجیر لایه‌ای کوتاه و یا گردنبد ظریف در فضای باز اطراف گردن شما به خوبی نمایش داده می‌شود.

یکی از گزینه‌ها این است که در این استایل شکل با انداختن یک گردنبند دارای زاویه بر شکل زاویه‌دار گردنتان تاکید ببخشید که  می‌تواند یک زنجیر یا آویز باشد.

پیشنهاد دیگر، استفاده از زیورآلات برای ایجاد کنتراست و تضاد است. یک آویز با شکل گرد و دایره‌ای می‌تواند هماهنگی با فضای باز مربعی شکل گردن ایجاد کند، مثل یک گردنبند کوتاه. در حقیقت، هر گردنبند منحنی شکل، ایجاد تعادل و بالانس در این استایل خواهد کرد.

انتخاب باشماست. هر دو سبک به خوبی با استایل شما هماهنگ می شوند، هر چند به روش های مختلف.

۶. پیراهن با یقه دلبری

یقه‌های دلبری یک مدل رمانتیک و منحنی شکل برای لباس‌های دکلته و بدون آستین است. این مدل پیراهن و استایل شما را در معرض توجه قرار می‌دهد.

با داشتن این نوع خط گردن و یقه، شما شانس این را دارید که از دیگران متمایز و در مرکز توجه باشید. گردنبند شما در این استایل می‌تواند بزرگ باشد تا همه توجه‌ها را جلب کند. اما اگر شما ترجیح دهید چیزی ظریف تر به گردن خود بندازید، گزینه های دیگری وجود دارد.

یک گردنبند کوتاه یا یقه‌ای با یقه پیراهن دلبری بسیار خوب هماهنگ می‌شود. هر چه را انتخاب می کنید، سعی کنید در استفاده از اکسسوری زیاده روی نکنید.

برای اطلاع بیشتر از نوع سایزبندی گردنبند از راهنمای سایز گردنبند استفاده کنید.

هم‌اکنون و با توجه به اطلاعاتی که در مورد گردنبند داریم می‌توانید از میان کلکسیون گردنبندهای کازماتیکس، بهترین را برای خود انتخاب کنید. چنانچه طرح و مدل خاصی در نظر دارید متخصصین کازماتیکس آماده هستند تا در کوتاه‌ترین زمان و منصفانه‌ترین قیمت، رویای شما را به حقیقت بدل کنند! گردنبندهای دست ساز کازماتیکس تنها برای شما طراحی و ساخته می‌شود!

محصولات مرتبط
گردنبد دست ساز نقره گربه گردنبد دست ساز نقره گربه
نیم‌نگاه
(0)
خرید آویز گردنی دست ساز سفارشی، نقره ۹۲۵، طرح گربه قابل شخصی‌سازی توسط مشتری ۸ سانتیمتر طول ۵ سانتیمتر عرض همراه با زنجیر نقره ارسال رایگان به سراسر کشور
نیم‌نگاه
گردنبد دست ساز نقره گلبرگ گردنبد دست ساز نقره گلبرگ
نیم‌نگاه
(0)
خرید آویز گردنی دست ساز سفارشی، نقره ۹۲۵، طرح گلبرگ قابل شخصی‌سازی توسط مشتری نگین عقیق یا یشم با نظر مشتری  ۶ سانتیمتر طول ۵ سانتیمتر عرض همراه با زنجیر نقره ارسال رایگان به...
نیم‌نگاه
گردنبد دست ساز نقره ماهدیس گردنبد دست ساز نقره ماهدیس
نیم‌نگاه
(0)
خرید آویز گردنی دست ساز سفارشی، نقره ۹۲۵، طرح ماهدیس قابل شخصی‌سازی توسط مشتری نگین عقیق یا یشم با نظر مشتری  ۶ سانتیمتر طول ۶ سانتیمتر عرض همراه با زنجیر نقره ارسال رایگان به...
نیم‌نگاه
نظر خود را بیان کنید
پاسخی دهید

صفحه اصلی

تنظیمات

فهرست

برای ذخیره آیتم‌های دوست‌داشتنی، یک حساب کاربری بسازید.

ورود

برای استفاده از لیست خرید آینده، یک حساب کاربری بسازید.

ورود