نظرات اخیر
نظری داده نشده
جستجو در مجله

راهنمای هدیه زیورآلات

نوشته شده در5 سال پیش 2620
دوست‌داشتن0

جشن تولد، سالگردها، روز مادر و عید نوروز... . هدیه‌های مناسبی برای مناسبت‌های متعدد وجود دارد!

به علاوه اینکه، هر شخصی در لیست شما دارای شخصیت و فردیت منحصر به خود است. هدیه‌ای که مناسب «مادر» است ممکن است مناسب همسر نباشد. بنابراین می‌بایست قبل از هرچیز به این فکر کنید که شخصی که هدیه برای او تهیه می‌شود دارای چه خصوصیات منحصر به فردیست.

چگونه می‌توانیم یک هدیهٔ عالی تهیه کنیم؟

آیا اگر بتوانیم یک نوع هدیه برای تمامی عزیزانمان با خصوصیات متفاوت تهیه کنیم عالی نمی‌شود؟! 

این راهنما به شما نشان می‌دهد چگونه بهترین هدیه را برای تمامی افرادی که دوستشان دارید تهیه کنید.

۱- انگشتر، حلقه و رینگ

هنگام خرید انگشتر نقره به عنوان هدیه، سعی کنید ساده‌ترین را انتخاب کنید. یک رکاب ظریف با تک‌ نگین بر روی آن می‌تواند بسیار زیبا و نفیس به نظر بیاید. همچنین این خرید می‌تواند مطمئن باشد چرا که بسیاری از بانوان و آقایان از انگشترهای پرزرق و برق لذت نمی‌ببرند. یک رینگ ساده می‌تواند در انگشتان هر کسی جلوه کند!

انتخاب دیگر این دسته‌بندی، انگشتر دست ساز نقره می‌باشد که با هر طرح و سلیقه‌ و بودجه‌ای می‌توان آن‌را تهیه کرد. تنها کافیست در میان کاتالوگ محصولات دست ساز کازماتیکس جستجو کنید و انگشتر مطلوب خود را بیابید! دنبال نوعی خاص از طرح و نگین هستید؟ آنرا با متخصصین کازماتیکس در میان بگذارید. در سریع‌ترین زمان ممکن صاحب خاص‌ترین انگشتر برای هدیه خواهید بود!

۲- ساعت

ساعت نقره یک انتخاب برتر می‌تواند باشد، چرا که بدنه و بند نقرهٔ ساعت به هیچ‌وجه خراب نمی‌شود، با یک پولیش ساده مانند روز اول خواهد درخشید و در صورت پارگی به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. همچنین اغلب موتورهای ساعت‌های نقره، ساخت ژاپن، ضد آب و دارای گارنتی می‌باشد.

اگر ساعت غیر فلزی مورد علاقه شماست، بهترین انتخاب ساعت‌های کلاسیک با بند چرم می‌باشد.

بندهای بافته‌شده هم انتخاب مناسبی برای تین‌ایجرها و نوجوانان است. بندهای نخی با رنگ‌بندی‌های شاد و زیبا! 

۳- گوشواره

گوشواره‌ها انعطاف‌پذیری بالایی برای مدل و طرح‌های عجیب و فوق‌العاده دارند. اشکال عجیب و غریب، ارتفاع‌ و اندازه‌های متفاوت، و فلزات گوناگون در این نوع زیورآلات بسیار جذاب به نظر می‌آیند. دوست شما حتما سلیقه خاص شما را تحسین خواهد کرد و از اینکه استایل جدیدی را امتحان می‌کند لذت خواهد برد!

اگر چندان اهل ریسک نیستید می‌توانید از مدل‌های کلاسیک گوشواره استفاده کنید. یک خانم چگونه می‌تواند به یک جفت گوشواره نقره ظریف با نگین مروارید یا فیروزه اصل نه بگوید؟! اینگونه زیورآلات تاریخ مصرف ندارند و از قدیم تا به امروز مورد توجه بوده‌اند.

گوشواره‌های حلقه‌ای، چه بزرگ و پر زرق و برق و چه کوچک و ساده همیشه یک ایدهٔ خوب برای هدیه هستند. به اندازه سایز گوش دوستتان توجه داشته باشید و گوشواره‌ای تهیه کنید که همخوانی کافی با آن سایز داشته باشد. وقتی به سایز، طرح و شکل، جنس گوشواره و نگین توجه کنید، این گویای ارزشمندی دوستتان در نظر شماست! 

برای دوستانی که ممکن است دارای پیرسینگ (سوراخ گوش) نباشند، می‌توانید از گوشواره‌های کلیپسی استفاده کنید. این نوع گوشواره‌ها بیشتر در میان جوانان مرسوم است اما برای افراد مسن‌تر نیز می‌توان استفاده کرد.

۴- گردنبند و آویز

هنگام انتخاب گردنبند از اعمال سلیقه شخصی اصلا نترسید! یک کلمه با حروف تکه‌تکه می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت هدیه‌ای که در حال تهیه هستید باشد. اینگونه گردنبندها همچنان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دوستان خاص و حتی خواهرتان محسوب می‌شود. 

آویزهای تک با نشان و علائم خاص مانند فروهر، قلب، قفل، قاب عکس و یا علائم خصوصی‌تر مانند حروف خاص این شانس را به شما می‌دهد تا یک هدیهٔ مخصوص را تهیه کنید. کسی که قرار است صاحب این هدیه باشد به خوبی از اهمیت شما برای تهیه یک هدیه خاص مطلع خواهد شد و این امر خود به ارزش افزوده‌ای برای هدیه تبدیل می‌شود.

اگر شخص مورد نظر از علائم باستانی لذت می‌برد می‌توانید از آویزهایی مانند فروهر، ستون تخت جمشید، پرنده هما و ... استفاده کنید.

گردنبندهای چاکر (چوکر - خفت) نیز هیچگاه قدیمی نخواهند شد. از آنها می‌توانید به عنوان یک زنجیر ظریف تک با یا بدون آویز استفاده کنید. گردبندهای چوکر این قابلیت را دارند که با طیف گسترده‌ای از شیپ‌های صورت و مدل‌های مختلف لباس ست شوند.

به عنوان آخرین پیشنهاد می‌توان از زنجیرهای تک نام برد که در میان بسیاری از جوانان محبوب بوده و خواهد بود. از زنجیرهای سنگین کارتیه گرفته برای آقایان تا زنجیرهای بسیار ظریف که هر کسی از داشتن آن لذت خواهد برد.

۵- دستبند

اولین انتخاب برای هدیه از میان دستبندها، زنجیر ساده می‌باشد که بسته به رنگ پوست دوستتان، می‌توان از دستبند زنجیری نقره‌ یا طلا استفاده کرد. به یاد داشته باشید که تمامی محصولات نقره این قابلیت را دارند که در صورت تمایل با آبکاری رزگلد به رنگ طلای زرد در بیایند. می‌توان از زنجیرهای بلندتر برای استفاده به عنوان دستبند استفاده کرد به این صورت که زنجیر در دو نوبت به دور مچ دست پیچیده می‌شود و ظاهری استایلیش و شیک به دست می‌دهد.

انتخاب دیگر می‌تواند دستبندهای جواهر (نگین‌دار) باشد. از دستبندهای هندی پرزرق و برق می‌توان نام برد که دوست‌داران پر و پا قرصی در میان بانوان نسبتا مسن دارد. 

به مانند انگشتر، از دستبندهای دست ساز با طرح و مدل‌های خاص که مد نظر دارید نیز می‌توانید استفاده کنید. کافیست با ما تماس بگیرید!

برای تهیه دستبند به عنوان هدیه برای جوانان انتخاب بسیاری وجود دارد. مانند دستبندهای تمام چرم با یا بدون آویز. دستبندهای بافته شده با نخ‌های رنگارنگ و جذاب. تنها کافیست از خصوصیات فردی شخص مورد نظر اطلاع داشته باشید تا بهترین انتخاب را برای تهیه یک هدیهٔ به یادماندنی بکنید.

۶- اکسسوری‌ها

اگر هیچکدام از موارد بالا نتوانست نظر شما را جلب کند سری به اکسسوری‌های نقره بزنید. سنجاق سینه، دکمه سردست، جاسیگاری‌های نقره اشرافی، خودنویس‌های تزئین شده با نگین‌های سوارفسکی و ... می‌توانند هدیه‌ای خارق‌العاده باشند که هنگام باز شدن از جعبه‌ٔ کادو، هر سلیقه‌ای را به وجد آورند. 

اگر همچنان هیچکدام از این موارد قادر به جلب نظر شما نبود، به یاد داشته باشید که هر طرح یا ایده‌ای که در ذهن دارید توسط متخصصان کازماتیکس قابل خلق شدن هستند. کافیست نظر خود را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه‌ای منصفانه، هدیه‌ای خاطره‌انگیز برای یک شب فراموش‌نشدنی در اختیار داشته باشید!

نظر خود را بیان کنید
پاسخی دهید

صفحه اصلی

تنظیمات

فهرست

برای ذخیره آیتم‌های دوست‌داشتنی، یک حساب کاربری بسازید.

ورود

برای استفاده از لیست خرید آینده، یک حساب کاربری بسازید.

ورود